Защо е време да „отхвърлим“ този спор с Рори Макилрой
ПЛАЖ ПОНТЕ ВЕДРА, Флорида – Много звук за нищо.
7-под 65 на Рори Макилрой, което му даде дял от преднината в първия кръг на Шампионата на играчите в четвъртък в TPC Sawgrass, би трябвало да се възхищава и да се чества, вместо да бъде опетнено от петното на разногласието, който наподобява го помрачи в края му.
След кръга си Макилрой изрази какъв брой е удовлетворен от резултата си и от метода, по който играе, откакто тренираше пет часа в понеделник на подготвителното поле, където сподели, че е направил някои корекции в замаха си.
Двамата сътрудници на Макилрой, Джордан Спийт и Виктор Ховланд, обаче изглеждаха доста по-малко удовлетворени от крайния резултат на Макилрой след втория от двата случая, включващи удари във водата.
На първата си водна топка, Макилрой, който стартира рунда си на 10-та дупка, удари своя удар вид тип в езерото вляво от 18-ия фарватер, падна на към 290 ярда и направи третия си удар на грийна с цел да спасим боги.
Вторият му се стори по-противоречив и даже противоречив.
На седмата дупка той удари своя удар във водата отляво на фарватера и повярва, че топката се приземи над алената рискова линия, преди да отскочи в езерото. Това му разреши да падне почти там, където падна топката.
Ако беше паднала под алената линия, Макилрой щеше да би трябвало да насочи третия си удар от много обратно, където топката първо пресече водата.
Докато Макилрой изпускаше, и Спийт, и Ховланд наподобява се питаха дали топката му в действителност е кацнала над линията и беше доведен чиновник по разпоредбите. Спийт допусна, че телевизионните ъгли демонстрират, че топката може да не е кацнала над линията.
В последна сметка на Макилрой беше разрешено да го изиграе там, където го изпусна, удряйки третия си удар тъкмо пред грийна. Той обаче не съумя да направи това нагоре и надолу за боги и взе дубъл, с цел да отпадне от соло водачеството при 8-под на 6-под, един изстрел зад Ксандер Шауфеле.
Макилрой щеше да пробие девета дупка пар-5, с цел да изравни водачеството през ранната вълна от начални времена.
Както Hovland, по този начин и Spieth, които тичаха около кореспонденти до постройката на клуба, отхвърлиха да приказват с медиите по-късно, когато бяха запитани от чиновници на PGA Tour. Като се има поради какъв брой кооперативни нормално са и двамата играчи, това беше извънредно, макар че Ховланд получи двоен удар на последната си дупка.
Когато Макилрой беше осведомен след рунда, че и двамата му сътрудници в играта отхвърлиха да приказват с кореспонденти и беше запитан дали от негова позиция счита, че всички са удовлетворени от решенията, взети за номер 7, Макилрой сподели: „ Аз мисля по този начин, да. комфортно ми е Мисля, че това е най-важното. “
Това, което беше значимо, е фактът, че Макилрой, който имаше усложнения в последния си кръг предходната седмица в Бей Хил, изравни върха на шампионата с 10 бърдита и приключи 7-под-пар, макар че отхвърли три удара при тези два неверни удара.
„ Мисля, че Джордан просто се опитваше да се увери, че върша вярното нещо “, сподели Макилрой за дългата полемика по отношение на номер 7. „ Бях съвсем сигурен, че топката ми е пресекла там, където някак си падах то. Толкова е мъчно... тъй като нямаше телевизионни доказателства.
„ Ако не друго, бях закостенял с това. … Мисля, че в края на деня всички ние се опитваме да защитим себе си, да защитим полето, както добре. Мисля, че [Spieth] просто се опитваше да се увери, че случилото се е вярното нещо. “
Попитан дали е „ неловко “ да повеждам този диалог, Макилрой сподели: „ Бях безапелационен, че го видях да отскача над алената линия, само че по-късно, когато някой влезе и сподели: „ Е, някой си намерения, че не “, тогава това просто слага известно подозрение в мозъка ви. [Но] аз се усещах комфортно и просто се уверявах, че Джордан и Виктор също се усещат комфортно. “
Но дали бяха?
Според някой, който е бил вътре във въжетата на тази дупка, Спайт е споделил на кореспондент на игрището, че счита, че Макилрой е трябвало да направи още един удар на номер 18 и 7.
Но кадито на Ховланд, Шей Найт, сподели на кореспондент, че счита, че Макилрой е бил прав както на номер 7, по този начин и на 18 на местата, където е извършил дузпата си.
„ Чувствам се като един от най-съвестните голфъри тук, тъй че в случай че усещам, че съм направил нещо неправилно, това ще бъде на моята съвест до края на шампионата “, сподели Макилрой. „ Аз мощно имам вяра в кармата и в случай че направиш нещо неправилно, имам възприятието, че то ще се появи и ще те ухапе в един миг. Очевидно не се пробвам да направя нещо неприятно там, играя по разпоредбите и върша вярното нещо. Имам възприятието, че явно направих това тези две капки. “
Той го направи.
Много звук за нищо.